ett stort hjärta till er.

vakande tidigt imorse och gick upp och gjorde god frukost och pratade med mammi&pappi. Efter det satte jag mig vid denna maskin och fick äntligen över alla bilderna från telefonen, yesss! Nu kan jag börja lägga upp igen, vilket ska bli skönt. gillar inte som de ser ut nu, en massa biblar och inga bilder. Men hur som, vid två tiden frågade systrarna om man skulle med till center syd en snabbis. vilket jag tackade ja till.
blev en del praktiska saker ny sport-bh, löparbyxor, två trosor, en bh, tröja och fem nya penslar/ borstar (smink).
Kommer kanske bilder senare ikväll. Nu har precis faster, hennes man och lilla tovisen åkt och vi ska börja med maten. Som jag brukar säga är solsidan söndagens höjdpunkt .. men icke idag. För idag ska vi nämligen grilla! åhhh så gott och njuter verkligen av att jag har en pappa som älskar att grilla (dock vet jag inte om han gillar det lika mycket i minus grader) jaja. Ha de bra, så hörs vi sen! Pusss

detta hade linisen på sig igår.
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0