glad alla hjärtans dag allihopa!

hihi, åh vad gullig dag!
nej .. denna dagen har inte varit bättre än någon annan, känns hemskt att säga så. men tyvärr.
började med att jag tog mig till skolan i halvt storm och gjorde matteprovet + åt lite lunch i skolan. efter det åkte jag direkt hem, mötte mamma i kävlinge och hämtade ut lite piller osv. sen jag kom hem vid ett tiden har jag bara suttit vid datorn och gjort skolarbeten .. blev iallafall klar med min powerpoint till datakunskapen (onsdag). ska belöna mig själv nu genom att gå ner och äta något gott, sedan byta om till danskläder för att en snäll marina kommer och hämtar mig höhö. planerna för idag var egentligen skola , komma hem och fixa mig lite och sedan gå och se bio med min pojk, men nej! så blev de icke, istället ska jag dansa och vara glad där och han ska till en killkompis och vara glad DÄR! , visst, så kan man också göra .. får väl fira med honom en annan dag :)
hörs senare ikväll kanske .. ha annars en fortsatt trevlig och mysig alla hjärtans dag!
hoppas ni kan mysa till det ordentligt men någon som står er nära! , puss och kram

/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0