Its gonna be a bumpy ride ...

haha nä, men blev aldrig något inlägg från igår. vilket berodde på att jag hade fullt upp hela dagen.
jag sov hos sammi tills igår och vid lunch tid träffade jag johanna och fikade med henne på grappa. hade jättemysigt som vanligt. får ut allt när jag är med den tjejen, hon förstår mig och jag förstår henne & det är så det ska vara!
Iallafall så efter det fick de bli en snabbis inom lindex för att köpa ett par gröna tights (fint?) haha nej men det var till dansen.  vid halv fem tiden kom annette och hämtade mig, madde och ellen och vi körde sedan in till malmö (arena 305) . Blev lite genrep innan sminkningen och showen drog igång. Allt började vid halv åtta och var klart vid tio tiden. Jag var sååå trött även om jag bara dansat en dans den kvällen. Hur som, mergime som höll i det (eller det var hennes projektarbete) var jätteduktig både med sången och dansen, och resten av dansgänget var också super. dock gick vår lilla bumpy ride lite fel .. haha! De hade tagit bort ett nummer vilket vi alla hade missat så vi stod och hade annat för oss när vi hörde i wanna boom bang bang with your body yo , we're gonna rough it up before we take it slow ... jaja så kan det gå ibland! Men vi kom in och shakeade loss ändå och hade superkul. vilket är det viktigaste!
efter all dans och sång tackade vi för oss och fick även vars en ros av söta mergime och hennes lilla gäng. därefter blev de rally bilen till eslöv för att käka pizza med danstjejerna. annette bjöd oss på pizza och ännu några roliga timmar gick tills de min pappa kom och hämtade mig o madde i eslöv och vi körde hem. Klockaan var tolv när jag kom hem, så slängde in kroppen i duschen och stod där i cirka en halv timme och somnade direkt efter det i ebbas säng.'
Underbar dag och kan säga det att dans och musik är något som får mig att känna riktig glädje i hela kroppen.

/linathelin ; nu ska jag säga godnatt och tacka för all god mat och underhållning som jag tillbringat med min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0