känslan ibörjan

ganska lugn kväll för mig. har ätit med halva familjen kan man säga heh. eftersom jag var på vc idag och fick inga klartecken på vad det var/ ÄR med min mage får jag iallafall inte äta några mjölkprodukter alls. så ´hejdå smör, ost, youghurt, pannkakor, glass, våfflor, muffins allt kan man säga. så ikväll började det lidande, alla satt och åt pannkakor med glass, nutella osv. en annan fick pyttipanna med ägg, och frukt till efterrätt. nog om det!
solade bara 15 minuter idag, kände inte att de gav så mycket. blir nog en gång till innan helgen.

tillsammans med all musik och plugg har jag kunnat deppa ganska rejält ikväll. orkar inte hur allt svänger från dag till dag .. jobbigt att aldrig kunna känna riktig trygghet. för det mesta är jag pigg och glad, men känner det att den senaste tiden har de mesta börjat gå ner. tråkigt väder? det som påverkar oss? jag vet iallafall inte. hur som så tycker jag om alla i min omgivning väldigt mycket. saknar vissa stunder som varit bättre än vissa andra. vill känna de som jag alltid fick känna innan, igen!
älskling och jaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0