kass uppdatering!

hej och jag vet jag är sämst hehe.. har inte bloggat sen i torsdags vilket är väääldigt dåligt. men som sagt, har fortfarande ingen dator och har inte "haft tid till de", där lät jag väldigt upptagen. men mycket har hänt.
iallafall, på dansen i torsdags gjorde vi klart uppvärmingkoregrafin dirty situation, två lektioner wow. efter ett svettigt pass gick jag hem till min lilla sammi och duschade och sedan sov där.
fredags , hade mitt prov i hantverk. fick sminka en söt tjej som var på besök och funderar på att söka in till drottning blanka , stylist programet som jag går. iallafall, de gick väl ganska bra, var lite tajt med tiden på visa steg, men sånt som händer och man kan tänka på tills nästa gång. hade lång lunch efter de och sedan var de gymmet med tjejrna. hade idrott som tog död på mina ben, mage och armar. men mådde väldigt bra efter de passet. haft grymt skön träningsvärk i helgen ..
på kvälllen i fredags hjälpte jag syster o hennes kompis som arrangerat ett disco för lågstadie + mellanstadieelever och satt i kiosken och sålde bla godis, läsk, popcorn osv. stack därifrån vid åtta för att äta med emma o chasse och sedan se nightcup där bla sammi skulle spela. kan säga det att de blev mat , men ingen nightcup! då det bara var elever från bergagymnasiet som fick komma in o titta, sjukt! inga glada tjejer den kvällen. efter många döda timmar gick vi hem till sammi o värmde oss och sen kom mamma o hämtade oss.
lördags, kan börja med att säga grattis till älskling! 19 år nu, stor pojk. tjejerna stack på förmiddagen och jag gick ut i stallet och red med emma. blev en lugn runda, skönt att få komma ut och tänka på andra grejer. kvällen spenderades sedan hemma i soffan med familjen, såg melodifestivalen. herregud, så tillgjort och dåligt är det programet. sånt man aldrig tänkt på innan, lägger man märke till nu. när man var liten var de lördagkvällens höjdpunkt under perioden de var igång, men usch! hittade en bra tjej, minns inte vad hon eller låten hette, (rött och svart klädsel?) hon var bra iallafall.
ångest ångest och mer ångest! idag har jag från de jag vaknat ätit och pluggat, ätit och pluggat. ikväll hade pappsen gjort massa thailändsk mat, vilket inte jag kunde äta ... så starkt! bort sätt från allt plugg jag har framför mig tills onsdag så är det den mysiga dagen imorgon, alla hjärtans dag! blir nog bio med sammisen.
nu har jag inte mer tid, matteprov imorgon plus en massa engelska tills imorgon och tisdag. även muntlitg rollspelsprov i försäljning o service på tisdag och muntligt rollspel (rättegången vi såg på för två veckor sedan, ska jag o min grupp spela upp). sen när onsdag är över, är veckan skön. aktivitetsdag o ledig på fredag, sen loooov!
godnatt!

/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0