knotter i hela ansiktet!

åhhhhh, blir galen! det började redan igårkväll hemma hos sammi, började klia på ett konstigt sätt i mitt ansikte. men gjorde inget stort av det utan la mig som vanligt. idag vaknade jag och de kliade fortfarande ....
Nu ikväll har det blivit sååå mycket värre och jag vet varken vad det är eller vad jag ska göra? rengöra blir bara värre och smörja in det nu är nog inte eller smart . avskyr att jag har så känslig hy. antagligen är det något jag har ätit nu de senaste dagarna som min hud reagerat på ... blä!
Iallafall, efter solsidan åt man lite kladdkaka och har precis tittat på one tree hill med jenny. ska lägga mig snart.
bestämde nyss att jag ska med jenny o pappa till köpenhamn imorgon.
Sovgott,
har suttit och tittat på en massa vår jackor, skor osv på internet, är så sugen på vår o sommarkläder nu nu nuuu!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0