ny start på veckan , ny start på livet! ..

halloj. dagen har varit vääldigt lång men har hunnit med en del. - kan ju börja med att säga jag lyckades försova mig till tjugo över sex imorse, inte alls bra. men bortsett från det har jag varit duktig på matten idag, haft svenska och engelska .. slutade halv fem. drygt!
åkte hem till min sammi och han leka med honom i nästan två timmar. efter de blev de house i en timme (började på riktiga dansen idag). Vi ska ha lite olika låtar ihop mixade, då i början kommer vara en ganska lygn låt där gruppen är indelad i olika grupper, en del kör golvrörelser en del vanliga lite mer jazz liknande. jag själv ska vara på golvet. Idag kom jag på varför jag får kramper i vaderna ... det är efter det här stegen .. ajabaja!
nu har jag precis ätit, riktigt gott. sängen kallar, natti!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0