ont ont onttttttt

i min mage. om man ska bort se från allt mitt ont i magen, hals och huvud idag så har dagen varit kanon. lite sådär matte, svenska (prov) och engelska i skolan idag till klockan fyra var väl helt okej. + en liten fika med emma och chloé. efter skolan tog jag mig direkt till dansen och satt där i 1,5 timme och väntade på min tur heh. tur att man har en lillasyster som kan vara ganska gullig ibland, följde med mig och köpte lite godis innan träningen.
dansen idag var extremt rolig! blev lika svettig som vanligt och tränade mycket över golvet, vilket betyder samma steg och verkligen pregade in de. så nu ska de sitta hos oss alla. vi tittade på klockan och såg att det var en kvart kvar av lektionen, så vi jobbade vidare på koregrafin och la till och övade på stegen, kulkul.
är helt slut i kroppen efter dansen, det innebär sängeeeeeeeen. imorgon väntar vc, blää! får se vad det är som tokar i min mage, magkatarr som mamma säger att det kanske är. nej! jaja, godnatt!
bild sen uppvisning i maj!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0