taggggggggga

tjohej, hoppas ni alla har haft en lika skön fredag som jag. har gjort lite nytta samtidigt som jag latat mig ganska rejält .. mamma väckte mig vid tio tiden och åt frulle sedan tog jag mig till eslöv för at styla en stycket sofia. blev väl ganska nöjd .. tjejen är alltid lika snygg! mycket trevligt var det och på salongen finns det väldigt trevlig personal!! därefter solade jag med mammi.      NOOOOOG OM DET NU!
jag och tessan kom nyss till emma. nu ska de bara förfestas och lite styling här och dääär. nu ska jag inte skriva mer här .. bjuder på lite fina bilder på mig o tessis. ha en bra kväll!
taggggga flickor!
 



/linathelin

Kommentarer
Postat av: jennythelin

jätte osminkade ;)

2011-02-20 @ 13:18:54
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0