aj - plugg - aj - plugg

hoj! idag var en skön dag i skolan. slutade lite över ett och fixade sedan lite saker i stan och på entré med chasse, tessan och felicia. efter det tog jag bussen till bjärred. hade riktigt bra flyt på det hela. gick ut och skulle titta när bussarna gick .. "den går om två min" yessss! slapp stå ute och frysa i skinnjacka! Kom då också i god tid till bjärred så fick sitta och vänta på pappsen..
AJJJJJJJJJ efter de 20 minutrarna där inne. spännde tandställningen igår vilket betyder att jag är jätteöm och har svinont nu de närmsta dagarna. men nej, det struntar de i. inte okej!

jaja, kom hem och hann slänga i mig en mjuk macka och blev sedan körd för att sola 15 minuter. en grym förare kom sedan och hämtade mig igen .......... jennny!
sen jag kom hem har jag pluggat inför provet jag har imorgon (idrott & hälsa A) och ätit gott med hälften av familjen.
detta fick bli en snabb paus från pluggandet, nu tillbaka till det!

sådär halvskabbig bild för någon vecka sedan med emmas nyinköpta systemkamera! sitter vid hennes dator eftersom min är sönder. pappa har lämnat den till mattias idag, så hoppas den snart är frisk igen!

miss u honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0