dryg dag!

okej. igår gick min dator sönder efter det att jag dansat och spelat högmusik.. hela skärmen började hacka och jag blev livrädd. så lämnade ifrån mig datorn och gick istället ner och pluggade naturkunskap som vi hade "prov" på idag och lite samhällskunskap. duktig lina!
Ska bara tillägga en sak, igår på engelskan såg vi på supersize me .. usch säger jag bara! På hantverken sminkade vi onsynlig makeup för första gången. spännande! väldigt enkelt och diskret. 

Idag ondag! mitt i veckan .. saker och ting går fram och tillbaka, vet inte riktigt hur man ska tolka en del! .. 
Men i alla fall, började med att jag försov mig och kom 45 minuter sent till datakunskapen, vilket inte gjorde något. sedan hade jag natur och samhällskunskap efter lunchen. förberedde oss inför rättegången vi ska titta på nästa vecka, wie? .. 
Efter skolan spände jag tandställningen, aj! Åkte därefter till nova med chasse. Fyfan säger jag bara. herregud, finns inga fina klänningar .. i alla fall som passar mig. örk! 
Blev hämtad av syster vid sju tiden och körde sedan till sturup för att hämta pappsi. Mums till brownie på 7 eleven!
sängen nuuuuu! måste plugga inför  provet i idrott som jag har på fredag! heheh..
Natti! kan tillägga att jag sitter på lilla majsans dator nu och därför blir det en bild sen i somras på henne & moi! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0