fredag hela veckan , tack!

vilken underbar dag! började med osynlig makeup på hantverken sedan lunch i två timmar, och blev plugg inför provet. gjorde provet och slutade runt tjugo över ett .. skönt! in på hansa en snabbis och tog mig sedan till lund för att möta upp en mycket saknad prick. Blev flera timmar på espresso house med carro och vi fick pratat såå mycket. hade inte träffats sen i augusti/ september! Tog sedan tåget till eslöv och tog bussen hem. så kom nyss hem , eller ja för en timme sen kanske.
Har i alla fall hunnit städa mitt rum, så det känns bra! nu känner jag stressen inom mig. ska duscha, äta och sen ta bussen till sammi vid åtta tiden. kommer hem ikväll så kanske skirver lite då :)
ha en bra fredagskväll , för det tänker jag ha!

hejsan, lina i åttan! Kan tillägga att jag idag fått veta att min dator just somnat in. Nu går det inte längre att fixa den. så bilder lär dröja och jag lär fortsätta snylta dator hos folket här hemma! äsch, daotrn här nere funkar väl ..
puss
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0