inte alls okej!

hej igen!
fruktansvärt att jag inte hört av mig sen jag kom hem? .. äh bara skoja! Tiden har gått väldigt fort, både sen de jag åkte till thailand och sen de jag kom hem. Det sjuka är att skolan börjar imorgon!!, tänkte när jag satt på flyget hem bara för att "muntra upp mig själv lite" -  äsch, jag har 10 dagars lov när jag kommer hem:D .. Jag säger bara herregud! Tiden går sååååå fort. Idag kommer jag inte dra hela resan utan de kommer komma ut här någon gång i veckan som kommer, bilder och lite sånt. Annars så från de jag kom till detta kalla landet har jag myst med pojkvän, sett bio med pojkvänen, varit ute på en shoppingrunda, lekt i snön med lillebror och voven, promenerat i snön med hästen och träffat mina underbara tjejer! Att vara ifrån några som man träffar dagligen till de att inte ses på två veckor känns en del!! Med andra ord, mitt jullov har varit underbart. nu ska man bara hålla ut denna terminen med. tänka att det bara är tre månader kvar med snö och kallt väder .. wiho! eller inte.

Söndag idag ... ångest! nej, jag ska inte vara sån nu. Jag har haft det jättebra och imorgon börjar skolan , vilket kan vara lite skönt. Komma på "rätt" bana igen .. framför allt så ska jag börja mitt nyttiga liv imorgon tillsammans med tjejerna. inget mc donald's, inget små godis varenda dag bara föör att tåget är sent eller något . ICKE!
Ikväll har jag annars ätit tacos med famisen och legat i min säng och läst min bok som hag fortfarande inte är klar med. Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och sen läsa vidare. Medans halva familjen sitter utanför mitt rum och ser en mysig film..


/linathelin , jag saknar min sammi såå mycket! Krya på dig nallis .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0