måndagen den 31 januari

blä vad tråkig rubrik. men ungefär jag känner idag!
helgen gick väldigt fort .. vilket var både bra och dåligt. nu är det måndag igen, och jag är sjuk. har inte berättat om hur helgen var .. så kanske ska dra en "snabbis"? 

lördag;
vaknade och städade hela förmiddagen. körde sedan till eslöv för att handla och hämta upp lite flickor som skulle till mig för att fixa och dona inför kvällen. dock blev det ickså som tänkt, eftersom tågtrafiken strulade som vanligt! stackars lilla tessan som "satt fast i hässleholm" .. jaja, emma och chasse kom iallafall hit vid fem tiden och vi snabbade oss med allt, blev ingen fika som mamma förberett till oss .. snyft! blev istället massa stress, presenten och sminkningen!! efter ett tag ringde en söt hiba som skulle med oss .. tågen från eslöv var nu också inställda! så fick bli att mammsen körde oss till lund, då bussen till veberöd skulle gå 19.00 (nästa gick inte förrens 20.00) .. iallafall, vi kommer till lund och bussen står där. tessans tåg från hässleholm hade inte ankommit till lund än. så självklart tog vi inte bussen , utan väntade tio minuter extra på henne och tog sedan taxi till lokalen. kom bland de första och såg hur fint allt var! ett grattis igen till louise och corre! inte alla som var med på middagen, men vi var iallafall och det var mycket gott , mumms!
kvällen bjöd på massa dans och skratt! såklart kan inte någonting bli helt perfekt, men jag älskar tjejerna ändå.
nog med det, mamma kom och hämtade oss vid fyra, körde hem hiba och tessan följde med mig hem och nannade här. tack för kvällen!

söndag;
bläääää. vaknade med tessan bredvid mig och mådde skit. stackars tess som fick äta frukost själv (+ med jenny) .. hon åkte vid två , då jag gick raka vägen in till sängen igen och sov till fem . vaknade och såg lite på hästhoppning på tv:n och resten av kvällen spenderades framför tv med ffamiljen.  skrev ju ett inlägg om solsidan, haha! det var väldigt roligt måste jag säga och verkligen värt att titta på en tråkig söndag kväll. dock tycker jag inte man ska titta på blood diamond , såg fem minuter av den och sedan tvingade jag mig själv till att sova! mamma, emma och jenny såg den. de tycker den är jättebra. och förstår verkligen att den är nyttig att se! men jag klarar inte av att se små barn, med deras mammor lämnas , bli skjutna , och bara en massa blod hela tiden. hemsk!
detta blev väldigt rörigt, men får se om jag hör av mig senare ikväll. nu ska jag sätta mig och plugga lite, sedan blir det kanske dans ikväll om min rygg inte knakade till föör mycket.. ? aj!

sitter på majsens dator. har väääldigt många bilder som jag önska jag kunde lägga upp. men det kommer när jag har en fast dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0