mitt i skolveckan

onsdag idag och torsdag imorgon .. hmm ganska logiskt! I alla fall så var skoldagen ganska seg, tråkiga lektioner (datakunskap, natur och samhällskunskap) .. slutade vid halv tre. Då det blev donken med chasmine, louise och en liten mac tittade förbi och åt med oss. efter det tog vi oss till läskiga källaren och öppnade upp plånkisarna, för lite nytt smink behövdes. åkte hem så var hemma runt sju tiden. satte mig direkt vid köksbordet medans mamma stod och gjorde pannkakor, mums! sen dess har jag dansat runder i mitt rum, är ganska glad idag faktiskt! har dessutom fixat till mina naglar, efter en söt chloé hjälpte mig och fila de i skolan, så nu har de fått lite lätt färg på sig, höhö!
Nu är det dags för att hoppa i myskläderna och spendera resten av kvällen vid soffan med ebbisen. 
Ha det så bra, snart helg! 

haha hittade just webcamen .. skojskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0