r.i.p windows vista!

åhhh! min dator har varit dum i "datorn" (eller hur man säger när man inte pratar om hjärnor) men i alla fall under en lång period. den senaste veckan stängdes den av exakt hela tiden, därefter fick jag utbrott och pappa förstod att den behövde allvarlig hjälp!
han gjorde en backup, vilket betyder att jag inte har några bilder, låtar ingenting i den nu.
igår när jag kom hem från sammi bad han mig sätta mig i soffan och ta händerna på bordet framför ....(hmm, vad händer nu? hade inte sett att datorn stod där).. i alla fall, så sa han att mathias hade fixat den :D då blev jag jätteglad!
DOCK, så idag när jag kom hem och skulle slå på datorn börjar den med att låta väääldigt konstigt! går in på facebook och läser bloggar. efter ett tag kommer jag på att jag inte har msn i den och ska försöka ladda ner den. men eftersom det inte är windows längre så kan jag inte ha den vanliga msn med alla de vanliga smilisarna ,blinkningarna osv.. ):
just nu känner jag bara att jag vill ha tillbaka de gamla systemet/ operativsystem!
(detta blev ett akutinlägg, för hur jag mår exakt nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0