värmen under täcket är bäääst

sådär ja! då har lina redan sovit ungefär 1,5 timme .. hann se 20 minuter av filmen tror jag, sen somnade jag!
Men som sagt, de andra som faktiskt höll sig vakna såg the last song, där miley cyrus är en av huvudpersonerna!
Dags för att stänga av datorn och låta mig själv somna i min egna lilla säng och sooova sålänge jag vill imorgon! För ingen lina behöver ha söndagsångest imorgon, eftersom det fick bli en lite extra lång helg och ha ledigt på måndag!
imorgon blir de nog träffa tjejerna, titta louise match och äta efter det. Senare ska jag umgås med min sammi!
Faktiskt så har jag en långe iphone just nu, så kommer lite bilder då och då ..

lite smått & gott! , nu ska jag nanna! nattinatti
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0