måndag som känns som söndag

helgen har inte varit jättelajbans .. I fredags kom chloé hit så hade vi mys tillsammans med min familj. Färgade även hennes hår från blondt till rött, jättefint! Åkte in till malmö på lördagen och tittade på Tilda som uppträde med sitt cheerleading "lag" på stortorget. Det var superduktiga, fick mig att gapa stort. Blev lite fixande till olika danser, hatt och ett par cykelshorts köptes. Fikade med chasmine och sen blev kvällen hemma i soffan med resten o såg på melodifestivalen. Har mått bättre.

Söndag morgon var det dags igen, åkte till dansen så jag var där vid tio. Hade repetioner både inför skolföreställningarna och de stora som kommer till helgen. Dagen var mysig!
Idag var jag ledig från skolan pga skolföreställningar. Älskar känslan när man bara har dans runt omkring sig! Hade två föreställningar o satte danserna ganska bra :) Annars kom man hem till en utredande uppsats? fyfan vad tråkigt det är, även fast om jag skriver om olika dansstilar så är det drygt pga alla punkter vi måste följa!....
Bilder
bilder från helgen. Sminkningarna högst upp är tvåorna som har gjort på några ettor som ställde upp som modeller inför vårt kommande blad till hösten "Drottning Blankas Gymnasieskola". Annars får ni ha de så bra. Simmar i arbeten så lär inte bli mycket bloggande ... Godnatt
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0