tiden går fort när man har roligt

ska bara visa att jag lever!
tosdag: dansade ragga o sammisen sov här
fredag: grillade hos tessan på kvällen med trevliga tjejer
lördag: solade , jobbade i trädgården och var hemma hos älskling på kvällen
söndag: dans dans och mer dans. Var på medborgarhuset från elva till åtta på kvällen.
måndag: skolan till halv fem, gick till pojken och lekte med honom innan jag skulle dansa house.
tisdag: nationella på förmiddagen i engelska, Hantverk.
onsdag: prov i samhällskunskap (ekonomi) slutade vid ett och mös med älskling ute i de härliga vädret.
kan säga att jag sitter hemma och är en aning avensjuk på både sammi och jenny som snart tar studenten! Ikväll har jenny lämnat huset för att festa loss i Prag tills måndag. Hoppas du har de underbart syster och njuter.
Nu ska jag hoppa in i duschen efter ett svettigt LA style pass + jumpstyle på de.
/linathelin ; 8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0