tung dag

har snart tagit mig igenom denna söndag med. Pappa och Emma kom hem från att ha varit i San Fransisco, Hawaii och Phoenix i tio dagar, mycket roligt att ha de hemma igen!
Annars så har farmor varit på besök idag och jag har pluggat en hel del svenska. Världens segaste uppgift vilket betyder att de jag skrivit på mitt arbete har tagit väääldigt lång tid. Tror man får tänka att de är inte mycket kvar innan sommaren, så det är bara att ge allt med ett litet leende på läpparna. " De ordnar sig ".
Det viktigaste höll jag nästan på att glömma. NU är all uppvisning och alla koregrafier över. Igår under de sista uppvisningar var vi så otroligt taggade och man bara gav allt på scen. Känslan man har idag när man vet att allt är slut är hemsk!! Som tur är har vi dans på måndag inför vårt uppträdande ibörjan av juni då Eslöv fyller 100år.
Saknar redan alla danser, alla timmar man lagt ner under denna termin, alla glada människor som levt med tillsammans konstant under de senaste veckorna. De sista jag säger nu är, jag älskar dans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0