Powerwalk!

Snyft, snyft!
Här sitter jag och nyser och snörvlar. Kom nyss in ifrån att ha varit ute på en runda med hästen, powewalkat lite tillsammans, väldigt bra för oss båda. Igår var ingen rolig dag, var i skolan i ca 2,5 timme och skrev Svenska Nationella och sen åkte jag hem. Kvällen bestod av ett djurigt pass på gymet, mördade bandet i 45 min oxh tränade tuttar och mage.
Idag var en chillidhill dag, vaknade och i stort sätt bara klädde på mig och gick ut i bilen. Hade hv första lektionen där malin sminkade mig till Julia Roberts - Pretty woman. Duktig! Imorgon är det min tur att göra henne till snygga Sandy i filmen Gre'ase. Efter skolan mötte jag upp Sammi i Lund och fikade lite.
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0