Sjuttonde december

Haha, nu skriver jag det igen ... Vad hände egentligen? Lina försvann visst ett tag. Nu är jag här iallafall och tänkte precis på, "vad fan skrev jag sist"... Annars så rullar livet på. Den senaste veckan har inte varit lik de andra på året, nämligen så att Sammi har bott hos mig och imorgon flyttar vi grejerna till den nya lägenheten i Lund. Ska bli så spännande att få se den. Vet inte om jag ska gilla eller hata att snön har försvunnit? Jag kan övningsköra igen men vafan allt ser ju så fruktansvärt tråkigt ut, t.om. så att de kändes som om man var tillbaka efter jullovet och allt var över idag när man kom till skolan. Aja nog om det, nu ska jag ner och vara social i soffan för jag har nyss skrivit klart ett "arbete". Natti, undrar när vi ses här igen.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0