Våffeldagen,

Ja, då var det redan söndagkväll.. Blir rädd så fort tiden går. Idag var det iallafall jobb för min del fram till klockan tre. Blev hämtad av pappa och axel och hann hem och sola lite. Mormor och Olle var på besök, mormors lilla goosing emil var också med. Vi satt ute och fikade i solen. Mammsen hade gjort en massa goda våfflor, maja hade bakat muffins och mormor hade köpt goda vaniljbullar. Love it!

Allmänt så var min gårdag väldigt seg, promenerade med jenny som jag sa. Kvällen spenderades hemma i marinas hall med massa prat. Imorgon väntar skolan, en vecka till innan påsklovet. Håll ut Lina.
Körde även lite bil idag, usch!












/linathelin ; jag saknar min älskling! v´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0