alltid gott med godis

mums , ligger och myser med min godispåse och datorn i sängen. Pluggar samhällskunskap, har en redovisning imorgon. Efter den kan jag gå hem och bara njuta!
I alla fall, dagen började med såklart att jag försov mig så jenny som är så sjuk, ringde och väckte mig. Kom inte sent till skolan, vilket var bra. Hade muntlig filmanalys på engelskan .. efter det lunch och sen gjorde jag provet i materialkunskap. Skönt att ha det gjort nu. Slutade fyra idag, så de sista tre timmarna hade vi som vanligt hantverk. Idag var det andra halvan från klassen som hade praktiskt prov. Blev sminkad ungefär likadant som vi sminkade de i fredags, färg på skuggorna och röda läppar osv.
Efter skolan åkte jag hem till sammi. Hann med en massa roligt, spela bilspel både på datorn och på tv:n, dansa och mysa såklart! Sen kom en snäll emma och hämtade mig. Blev ett snabbt besök på ica. Kom hem och åt pannkakor som mamsen hade gjort!:)

nu sitter jag här och känner att biderna inte kommer in idag heller. Lovar att det är inne innan torsdag, då jag lämnar landet och säger hej till thailand istället. Måste fortsätta på mitt pluggande nu, snart klar och ska nanna. Sitter just nu i min mysiga morgonrock, puss!
sommar

Kommentarer
Postat av: jennny

haha menar du allvar att den morgonrocken du nyss hade på dig var din? jag trodde seriöst det var axels :o haha

2010-12-14 @ 23:29:27
URL: http://jennythelin.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahahahahaha återigen. morgonrocken.

2012-01-09 @ 20:13:25
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0