ångest

usch! allt är upp och ner i mitt liv just nu. hela helgen har varit fullproppad med "ärenden" .. vilket jag tycker om! :) kan göra det kort.
fredag var jag hos sofia som jag redan skrivit, och sov sen hos sammi.
lördag blev det städa rummet, och sen ta mig till oxie för att förfesta och sedan sticka till strandbaden med flickorna. Hade jätteroligt, tills de vi skulle hämta våra väskor och jackor, kaos! jag och louise tog bussen till malmö vid 3.15 tiden, men var framme vid fem...!? bra.
söndag, igår var det ångestdagen! men i detta fall var partydagen:) på dagen hade vi besök av pappas kompis och hans tjej. gjorde lussebullar med mamma och ebba och sedan fikade vi och pratade om thailand. de gav oss tips osv. wie!
på kvällen vid åtta tog jag bussen in till eslöv och mötte malin. efter de fixade vi lite saker och tog oss sedan hem till sammi för att förfesta innan jägers. var mycket skojigt där hemma och ännu roligare inne på jägers. Kände dock aatt de blev för mycket för en del.

värsta måndagen på länge. när jag vaknade hade jag sovit ca två timmar och ddå var det dags att ta sig till skolan, snark. i alla fall, var med på matten sen åkte jag hem för jag mådde riktigt dåligt. är jätteförkyld och inte blir det bättre av att veta att ena systern ligger hemma och har körtelfeber/ .. lider med dig jenny!

har pluggat ett antal timmar, och lär bli någon enstaka till. ska hoppa in i duschen sen blir det sängen!!!!!
bilder kommer kanske imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0