bilder väcker minnen!

 
 
 
efter att ha tittat igenom hela mappen med sommarbilder, blir man galen! Saknar sommaren så fruktansvärt mycket, men också bara värmen, solen, kvälllarna, alllt!
Snart bara  en vecka  tills vi åker, är inget annat är lycklig.

Vill tillägga att det är inte bara sommaren jag saknar, utan denna pärla som finns på bild är enormt saknad.
Längesen jag hörde någonting om dig, hur du har de? hur du ser ut? hur duktig du är? vad som helst. Tycker det är väldigt synd att människor kan spela / vara så positiva och trevliga ena stunden, sen andra vänder de ryggen mot och kan inte ens höra av sig. Ett litet sms, mms , vad som helst hade gjort mig så glad!
Från att sett dig i hagen varje dag i 4,5 år till att inte höra/ veta av dig i ca 4 månader,  känns tungt.
önska allting kunde bli som det var för 4 år sen.. då jag fick dig, som var min första ponny och var så lycklig.



Kommentarer
Postat av: Emma

:( smsa Dianna...

2010-12-08 @ 00:25:27
URL: http://emmathelin.blogg.se/
Postat av: felicia persson

du är så söt snäckan! puss

2010-12-08 @ 16:37:15
URL: http://www.ffeliciablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0