en mycket bra måndag!

tjohej!
Som ni märkte hann jag inte blogga igårkväll.. färgade ju systers hår och pluggade engelska. I alla fall så var all dans på malmö central / citytunnlen grym. Hela centralen skakade då Swedish House Mafia - One sattes igång i högtalarna. Vet inte riktigt hur många dansare som var på plats, men många kan jag säga er! Efter all dans var man ju såklart tvungen att provåka citytunnlen. Säger bara herregud, vad händer med skåne, malmö? Riktigt maffigt. Sjukt pampigt gjort. Blev en jättetrevlig dag tillsammans med syskonen Emma och maja + Emma D, Emma Å , Emma Ås syster och en liten Hiba. Massa emmor..
 
IDAG MÅNDAG!!
wow, började såklart med att försova mig cirka 50 minuter .. inte alls bra. Tog mig i alla fall till skolan och blev lite sen, tack vare tågen! Nu ska vi inte klaga .... 
Fick gjort en hel del i skolan, bla kompletterat lite i matten, analyserat noveller på svenskan, haft matte igen, och engelska med greggis. Blev stress till tåget eftersom de gick 16.28 och jag stack från skolan 22 över!! I vilket fall så hann jag med det. Kom till eslöv och gick hem till en saknad sammi. Hann träffa honom ungefär 45 minuter för att sedan springa vidare till dansen. Var ju sista lektionen idag , för housens del. Blir ragga på torsdag.
Hur som så var dansen roligare än någonsin idag! Hade min gamla danstränare Anna, som egentligen befinner sig i New York och dansar. men är här på en liten "semester" .. Anna och Annette samarbetade och gjorde en riktigt rolig koregrafi. Längesen jag fick denna danskick som jag fick i hela kroppen idag.  Kan säga det att svetten inte runnit så mycket på mig på länge! SKÖNT!
 HOUSE DANCE ( L )

 Annars ikväll har jag ätit, duschat, tittat på idol med halva familjen.. mysigt! Nu känner jag att boken kallar och sängen för den delen. Hörs mer imorgon, kanske slänger in någon bild sen helgen då med!
Ha de fint och sov så gott, kramis!
efter en uppvisning ebba, maja och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0