fredag hela veckan, tack!

wieho, då var man hemma igen efter en kort dag i skolan, men flera timmars springning på stan..
Som sagt, såklart var det en massa förseningar imorse igen med alla tåg osv.. kom däför ca 1 timme sent till engelskan.. men gjorde inte så mycket för vi tittade ändå bara på film. en film som fick nästan hela klassen till att släppa några tårar .. rikigt bra!
 Annars blev de ingen simning för mig idag, pga min lilla armbåge. Blev istället "lunch" med flickorna och sen fika med sammi. Kan säga att båda delar var trevliga, ena var ju lite mer seriös en den andra. Hur som, just nu är jag jätteglad och känner hela fredagskänslan i kroppen! Även fast jag inte rikitgt vet vad som händer i min värld ikväll. I alla fall så ska jag hoppa in i duschen nu och sen blir de hemmagjorda hamburgare med pommes till kvällsmat, MUMS!
Kanske blir ett till inlägg framåt kvällen, får se! Annars ha de så bra och njut av kvällen! :)
pussssss

bild sen förra vintern! men ser ju likadant ut just nu .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0