humöret svängde snabbt..

... har kännt mig lite småsjuk hela veckan ska jag säga, men inte så att jag blivit trött och inte har ork till någonting. Från de jag kom hem från skolan idag, runt tre tiden har jag bara suttit och pluggat engelska. Sen åt jag, dansade hemma och åkte sen till den "riktiga" dansen. Har verkligen varit taggad, eller vad man ska säga till denna dagen och denna danslektion. Det var nämligen sista lektionen för raggan denna terminen. Vilket är tråkigt, Jag som längtade sååå, fick inte ut all min energi från kroppen. Efter uppvärmingen då vi skulle börja på den riktiga koregrafin tar all min energi bara slut! Verkligen så.  Från ingenstans .. detta beskriver då hur glad och hur bra det gick idag .. tusan också! jaja, blir dans nästa termin med så ;)

Annars har denna torsdagen varit ovanligt bra .. hade materialkunskap då vi hade redovisning i grupper imorse, gick bra för att inte ha varit med och jobbat med de ämne vi fick i gruppen , fairtrade. I alla fall de är en märkning av en produkt. Efter de hade vi arbetsmiljö&säkethet. Lunch och sen julpyssel! så mysigt, både ettor och tvåor blandade. Efter de slutade jag och tog mig hemåt direkt.

nu ska jag sminka mammi, får gå riktigt fort. Måste verkligen sova. Kommer inte få sova alls denna helgen.
Tjejkväll imorgon, utgång på lördag, lussevaka på söndag ;) TAL PÅ MÅNDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0