ingen ork för plugg..

. . . åh vad jag är trött! Jag som hade bestämt mig för att plugga gumpen av mig idag.. vilket inte gick så bra.
Ganska skön dag i skolan, datakunskap, naturkunskap och tillslut samhällskunskap. Fick sluta tidigare men hjälpte inte mig så mycket, eftersom jag skulle till tandläkaren vid två tiden. Men från de vi slutade vid ett tiden, satt jag på skolan och pratade med chloé och chasmine. Efter det hängde söta chloé med mig till tandläkaren och chasmine tog sig hemåt. Tack ännu en gång för stödet gummsi!
 Pågår mycket i mitt liv just nu .. både positiva och negativa saker. försöker få allt de negativa / de dåliga till något bra, men inte alltid så lätt. Jag har alltid varit den människan som vill vara så snäll som möjligt, som hjälper till om någon har problem osv. Ibland kan jag bara känna varför? Sällan man får något tillbaka från personer man stöttat och hjälpt... tråkigt när det blir så! Men i alla fall, tjejerna i min klass är helt underbara. Att ha mycket i skolan är inte alls kul. Men när man vet att man har vännerna där, så är det alltid värt att gå dit. 
 Därför så ska vi festa loss det i helgen, vilket jag är så taggad för. 
 
Efter allt fnissandet i skolan, hos tandläkaren åkte jag till eslöv för att sedan komma hem och plugga plugga plugga. Men nej, syster kom med ett senare tåg, så väntade in henne i eslöv genom att gå hem till sammi och var med honom i sådär trettio minuter.

exakt nu! borde jag sluta skriva här och klicka upp mitt dokument där det står TAL !!! måste fortsätta skriva på mitt tal i svenskan .. har verkligen ingen tid alls i helgen till att plugga!
Kom på att jag åker om 1 vecka och 1 dag ;) innan dess ska jag ha gjort mitt tal, engelska, prov i materialkunskap, arbete om origins (materialkunskap) , redovisat grupparbetet i samhällskunskapen, lämna in en matteuppgift.. herregud, hur ska jag hinna med allt detta?! , bara till att bita ihop! 
  

 
haha, söt lillebror ? .. ingen glad bild innan skolan ;) .. när jag kom hem ikväll gjorde mammsi sina goda pannkakor. älskar dom!
nu ska jag plugga vidare bredvid en sjuk jenny! Hörs . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0