mysig dag!

redan torsdag? hjälp vad veckorna går fort. Men i alla fall, blev innesnöad idag, vilket jag tycker har varit ganska segt. gick upp vid sju tiden och satte mig bredvid en liten lillebror  som satt vid tv:n och tittade på mtv .. haha! efter ett tag kände jag att jag var ganska trött, så gick och la mig igen.
 vaknade annars upp vid elva igen och mamma gjorde god frukost till mig. eftersom vädret är som det är, innebär det att alla andra som bor i detta hus också var innesnöade .. 
 i förmiddags var jag ute i stallet med mamma! längesen jag var ute och hjälpte till :/, men det var skönt att komma ut dit igen. kan säga en sak, fyfan vad snö det är här ute på landet!
 Annars har min dag mest bestått av mat, smink, tv, dator, dans .. Jenny fick en snygg fest makeup av lilla mig .. efter de kom en söt liten bror när jag precis tvättat alla penslar/ borstar och ville också bli  sminkad .. han fick dock en enklare variant som inte tog 45 minuter. Båda två blev så fina. 

nu har jag precis duschat, och sitter i min säng och skriver. borde ta fram engelskboken .. Varför är man så dum, när man är ledig och har all tid i världen till att plugga, gör man verkligen allt för att slippa plugga?
Jag missade min ragga idag, snuft! Blev massa dans hemma framför speglarna med lillasyster och lillebror:)

Imorgon är det favorit dagen, nämligen fredag såklart. Har inga planer alls för denna hellgen .. kan vara skönt men också sjukt deprimerande .. Annars blir de stan efter skolan, shopping och sen fika med sammi.
nu måste jag hoppa ner under täcket, nattinatti!
<3
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0