packning pågår!

vilken dag! Lyckades försova mig idag med, men lugnt för alla tåg var försenade ändå. La ju in ett litet snabbt inlägg från skolan .. som sa en del?
Fixade tandställningen och hela klassen fick sluta tidigare för vi hade varit så duktiga! :)
Efter skolan åkte jag hem till sammi och var hos honom en stund. Sen åkte vi in till lund och fikade, mycket mysigt tills de att två jobbiga tjejer kom och satte sig bredvid .. Åkte sedan hem till honom igen och hade det mysigt! Kändes hemskt att säga "hejdå" ,men faktiskt! Träffas man sådär 4-5 gånger i veckan och sedan inte ska träffa varandra på två veckor, det känns! kommer sakna honom så mycket.

Sen det jag kom hem har jag ätit  pizza med familjen och packat min väska som skickas iväg till thailand imorgon! Längtar såå mycket. Att packa ner alla sommarkläder, gör en så glad!:D , nu täänker jag inte skriva mer än att jag kommer sakna sammi, och alla mina tjejer så fruktansvärt mycket!, ni får ha det så bra här hemma så hörs vi kanske en snabbis imorgon på flygplatsen, annars om två veckor!

underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0