tagga tagga tagga!

wow, efter en helt underbar gårkväll då jag först mötte johanna, köpte lite godis och började gå mot sofia .. ringer cazandra och säger vi blir hämtade, skööönt! I alla fall så åt vi åt vi pizza, såg idol, dansade och hade en massa roligt. Jag och sofia lärde en del tjejer raggan, så det blir riktig dans på lussevakan känner jag ;) heeh. Runt två tiden körde sofias snälla mamma mig hem till sammi. han gjorde mat och jag höll på att somna i soffan, (inte konstigt när ens klocka ringer 04.30-04.45-05.00 på morgonen!) Efter han ätit och vi "dansat" till hög musik i hans vardagsrum duschade han och jag somnade en snabbis i sängen istället. Jättemysig kväll! Tills de att min hosta kom och jag låg vaken till klockan åtta imorse, då jag tror jag somnade. har aldrig hostat så mycket i hela mitt liv.
Vakande idag av att pappa ringde mig och sa han var utanför för att hämta mig, .. " upp och hoppa , ligg inte å dra daj " .

Har inte gjort mycket vettigt idag .. började städa mitt rum och sen hittade jag lite roliga saker i vissa lådor, som ex glitter och fina saker till naglarna. Började såklart pilla med det, och gjorde faktiskt ebbas naglar lite fina med. Kände att min hud behövde en liten uppfräshning .. blev lite peeling och sånt mys. Duschade och nu sitter jag här med halva håret lockat. Sminkat basen på mig själv, och låter någon av tjejerna få göra resten av mupen. Börjar få lite panik, vet inte vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha håret, hur jag ska ha sminket, vilka skor jag ska ha osv osv. Blääää, ska nog inte lägga ner för mycket tid på att tänka på allt det! utan istället leva livet och bara dansa loss ikväll . Börjar bli taggad nu, så fixar vidare mig och sen blir det ta tåget runt halv åtta tiden, för att sedan möta tjejerna i malmö vid halv nio ;) nu ska jag inte skriva mer, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0