Våra egna produkter!

peeling   peeling   läppglans
   :)          läppglans
Här fick ni se en del bilder sen dagen. Hade engelska imorse, kom nästan 40 minuter sen .. pga de jävla tågen.
Efter lunch blev de hantverk - tillverkning av prokuter. Samarbetade med A klassen, så var mycket fniss bland alla tjejer. Min grupp fick i uppgift att göra peeling, sedan tillverkade de andra grupperna bla rengöring, ansiktsmask, ansiktsvatten och tillslut fick alla göra sitt egna läppglans! Blev ju sådär, till nästa gång har man lärt sig att ta mer olja. Ganska hårt annars, hehe.
 Kom nyss hem från att ha varit med min honey sen jag slutade skolan .. slapp sista lektionen, bara för att vi jobbade så bra med våra produkter. Så slutade runt halv tre istället för fyra :) 
 Just nu sitter jag och drar bilder till min FRAMKALLA mapp. Ska framkalla så många bilder sen i somras som jag ska kunna rama in lite snyggt på mitt rum. Annars kallar badrummet, boken, sängen nu . . .

imorgon 13.50 ska tandställningen spännas , aj aj aj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0