finns bara ett ord för dans, älska.

kom nyss hem från att ha dansat ett svettigt raggapass! alltid lika roligt. kände dock att jag tappat min "kondition" ganska rejält.. körde hela dansen i ett svep , och min puls gick i 190 efter de .. inte bra! jaja , öva mycket hemma för nästnästa helg blir de dansuppvisning, kuligt. har dans igen på söndag , dock bara repetition men roligt ändå.
Nu ropar både sängen, samhällskunskapen och duschen .. var ska jag börja? tror de blir duschen och sen sova!
Imorgon väntar en rolig dag + ett prov i samhällsk.
Hantverksteknik - afton och fest makeup
Idrott - Badminton
14.30 prov , efter skoltid, inte snällt. får gå snabbt, för sen är de ju faktiskt helg!

JAG ÄLSKAR DANS!
house - ragga - bugg med bästa anders!
bild sen uppvisning i maj!   <3  bugg är inte heller fel . höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0