första advent

. . . Mina tre fina punkter beskriver hur kass min uppdatering har varit!
i alla fall, första advent idag vilket gav mig en ännu mer julkänsla. Var inne på julskyltning i eslöv med storasystrarna Emma och Jenny + Emmas kompisar Emma och Jenny ;) hehe, lite jobbigt med dubbla emmor och jennyor! Men det var mycket mysigt. Kallt men fick bli en varm fika mitt i det hela.
 Sen de jag kom hem har jag som vanligt springit runder i huset, varit inne på allas rum och varit lite smått social. Har pluggat lite engelska imorse och nu ikväll. Nu tänker jag inte skriva om hela min helg, utan imorgon MÅNDAG DEN 29 NOVEMBER börjar mitt nya liv. Vilket innebär mina vanor ska bli till andra vanor, som ex. mat och andra delar som ingår i min dagsplanering!
 Var ju iväg i fredags och tittade jackor .. kom inte hem med någon då. Därför åkte jag in på lördagen med! KAN SÄGA EN SAK, JAG AVSKYR SKÅNETRAFIKEN! De pratar så mycket om att alla måste börja åka med kollektivt .. men visst! Hur många sätter sig inte hellre i en bil än att stå ute i minusgrader och vänta på tåg i ca 1,5 timme och sen får veta att de är inställt!? För det fick jag i alla fall göra i lördags, vilket gjorde mig ganska kokt.
 Det jag ville komma fram till var att imorgon efter skolan ska jag till lund och titta lite jackor, kan nog snart alla affärer  i malmö utantill så mycket som jag har varit där den senaste tiden.
 Nu ska jag sluta skriva och ta min lilla kropp in till badrummet för att ta av sminket och göra mig lite ren. Sen ska jag lägga mig i sängen med engelskboken. Inte det jag tycker bäst om precis, men det är ett måste!
 Natti!
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0