första november, pappsen dag & mitt första inlägg!

jaha, hur ska man börja något sånt här då? haha .. nej men jag gör det på mitt sätt!
som sagt, detta inlägg blir väldigt speciellt eftersom det är min första gång jag skriver här i min egna lilla blogg som ska bli så mysig och bra! 

annars har lovet rullat igång, vilket är så himla skönt! älskar verkligen höstloven, de kommer i perfekt tid, då man behöver det som mest. Lite vad jag gjort under dessa dagar kan jag skriva lite snabbt ..

fredags var en sköndag i skolan, hade hantverk hela förmiddagen då vi hade tagit med oss egna bilder som vi skulle sminka efter. Jag blev sminkad som rihanna och mallan som megan fox .. hehe! efter de hade vi idrott, dock bara teori. väldigt skönt! avslutade med lite kompismassage.
Kvällen spenderas sedan med malin, åkte in till lund och åt. Sedan när jag kom till eslöv igen blev de lite strul med hemvägen.. sinneskallt det börjat bli!
lördagen fick bli min sovmorgon! vaknade kring 14.00 tiden, vilket nästan blev mitt rekord. (detta börjar bli drygt) sprang en liten runda och fick lite frisk luft, på kvällen blev det sedan lite pysslande inför pappas dag med syskonen
söndag (idag) mamma kom in och väckte mig, för det var dags att springa ner till pappa, som inte sov utan redan satt nyduschad vid sitt skrivbord och jobbade .. stackaren! aja, blev utdelning av presenter och en massa skratt. Efter det blev det frukost med hela familjen, inte alltid det händer att alla sitter ner samtidigt vid den tiden på morgonen..
Pappa hade ju inte heller tänkt vara hemma idag, eftersom han har ångest över sin ålder och vill därför slippa all uppmärksamhet som rör kring den .. så han och mamma åkte till ystad saltsjöbad, lite fuskigt! med de var de båda värda. Så ikväll har hela syskonskaran haft ff, blev pizzakväll mums!
nu orkar inte jag mer, natti
/ linathelin

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahaha, det är kul att du också har skaffat en blogg Lina !<3

www.emmathelin.blogg.se

www.jennythelin.blogg.se

www.linathelin.blogg.se

www.majathelin.blogg.se

www.ebbathelin.blogg.se



YEAH ;D<3

2010-11-03 @ 10:07:59
URL: http://ebbathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0