inte nu igen!

.. hatar förkylning! Kände redan igårkväll att det var något på gång .. vaknade och kände att jag hade fått tillbaka exakt samma förkylning som jag hade för någon månad sen. hatar verkligen att vara förkyld. att behöva springa en gång i kvarten på toaletten är inte så lajbans.
Dagen i skolan var ganska chill. började med film på engelskan, vilket betyder godis för min del. annars lunch efter de, (i alla fall rast i en timme).. sedan väntade försäljning&service och tillslut hantverk. Jag som längatade såå tills idag, för vi skulle sminka fest makeup. Blev såklart inte av. blev afton makeup igen! jaja, får väl tänka positivt. Slutade vid fyra, då jag kom ner och såg att det började bli mörkt ute .. herregud! känns verkligen som vinter nu. Om några veckor är det riktigt mörkt när jag slutar på tisdagar, vilket betyder att julbelysningen på gågatan är tänd, mysigt!

Annars så sitter jag här nyduschad och fräsh. Nyss tagit tabletter för allt mitt "ondande" .. står mellan skola eller vara hemma  imorgon? tror de blir skolan. vill ju inte missa..
nej, nu blir det bara en massa onödigt trams, så nu ska jag plugga lite på mitt tal.
tilda och chloé linathelin
/ linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0