konstig start på veckan ./

Så, då har man fått en skvätt av sjukdomarna som finns i thailand, eller? ;) trodde de skulle göra mer ont än vad de faktiskt gjorde. Men kan ju inte säga att jag gillade precis.. blev lite snurrig de minutrarna efteråt, men gick över fort. Lite ont ont i armen nu, men går väl över får man hoppas!
Efter sjukhuset åkte hela familjen hem till lilla farmor och beställde mat och åt där! Jättemysigt hade hon, massa ljus och blev en hel del prat om allt. Måste påpeka det att jag älskar ljus, även om jul och vinter inte är min favis period på året, så är det väldigt mysigt!

Den senaste timmen har jag suttit här på mitt rum med alla levande ljus, läst andra bloggar, pluggat och skrivit lite på olika arbeten i skolan & knarkat rihannas låtar!

BILDER SEN TORSDAGS!
 blivande frisören sofia sattes direkt i arbete! dansen från frankrike forever young attitude69 attitude69attitude69 + forever young attitude69 + forever young attitude69 attitude69 + forever young :) 
en del bilder från olika danser .. har ju tusentals bilder efter denna helg. Men har inte ork att lägga in fler än dessa just nu. Ni får sova så gott, nu ska jag gå och lägga mig. Kanske läsa lite innan?
/linathelin

Kommentarer
Postat av: designern

Oj vad fin din blogg blev!

2010-11-23 @ 18:20:24
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0