skön känsla, när man känner man gjort något vettigt.

rubriken säger en del tror jag?..
Dagen startade hemma i sängen, blev hemma från skolan idag igen. Min hosta och förkylning vill inte försvinna, och inte hjälper det med att fortsätta att gå med skinnjacka, eller? hehe. Dags att köpa vinterjacka tror jag. Har ju förra årets fortfarande, men inte min favorit precis, så letar ny!
i alla fall, som ni ser så har min blogg blivit lite vigjord .. tackar syster jenny för det! Annars har min dag varit fram och tillbaka .. inte legat hemma i sängen under ett varmt täcke som jag borde kanske? utan fixat en del saker. Dels varit ute hos vår ena häst som är utlånad på foder och lämnat en del utrustning tillsammans med Emma. Blev lunch tillsammans och sedan lite småfixande i Eslöv. Eftersom det blir mörkt redan vi lite över fyra tiden så kände vi för att gå och ta en fika. Därför fick de bli grappa denna gången.
Sen skilldes vi åt, hon drog till gymmet och jag tog lilla söta bussen hem .. Här hemma stod maten klar när jag kom hem, så blev ännu mer gottgott för magen.

Sen ungefär sex tiden har jag degat inne på jennys rum med datorn i famnen. Vi har såklart myst med massa ljus, skratt och plugg! Äntligen är min datakunskap klart och inskickad till min mentor. Imorgon blir de tillbaka till skolan och snörvla lite där. Är ju faktiskt ledig på fredag, så kort skolvecka för mig.

Mamma sa nyss att de snöa ute? Blir så trött av att tänka ca 4 månader framåt med snö och slask! blää. Men som tur har man resan framför sig att längta efter och dessutom slipper man julen här. Visst det är jättemysigt, hela släckten samlas och de blir godmat osv. Men tackar ju inte nej till en solstol nere vid poolen eller stranden på julafton! Nu ska jag stänga av datorn och sova. Men innan de ska jag måla naglarna och fortsätta titta när mamma bäddar min säng! Alltid lika skönt att lägga sig när den är nybäddad.
      jag & penny
bilder från idag men också en från i somras! Jag och Jenny har suttit och tittat bilder från i somras och jag njuter av att se bilderna då man ligger på stranden och äter jordgubbar och är brun. Snart , snart blir de comeback!
/linathelin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0