tummen ner för slask!

då var passet fixat! Nu ska de bara komma hem i tid med ... I alla fall, efter mitt besök hos polisen blev de snabbmat snabbt ner i magen. Sen gick jag direkt hem till sammi. Blev några timmar hos honom, prat och skratt som vanligt. tog mig hemåt vid halv åtta tiden, och från de jag kom hem har jag bara ätit och ätit! Mammas lasagne är så god.
Nu ska jag inte berätta mer om dagen, sitter och lyssnar på rihannas album Loud .. Funderar faktiskt på att gå och lägga mig. Försov mig idag och tänker INTE göra det imorgon. Torsdag imorgon, vilket innebär skola till klockan 13.20. Efter de blir de nog lite shopping och mysmys i stan, sen hem och fixa mig inför ett danspass ragga på kvällen. Sen blir det mys med tjejerna , baka och lite så. Ledig på fredag ju :)
mammsi & jag
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0