Vill man vara fin, får man lida pin!

godmorgon får man väl nästan säga .. jag som la mig vid halv fem kunde inte sova längre än till åtta .. surt! tror jag vet varför dock, nämligen tandställningen som ska på idag . . . aj aj aj! men som sagt, den ska sitta som ett tågspår på mina tänder i ett år och efter det hoppas jag att jag kan lee utan att en fet framtand sticker rakt ut i luften .. hehe! "vill man vara fin får man lida pin
 I alla fall så sitter jag här nu och smuttar på min goda smutti, hallon & banan mums. gårdagen bestod av en dålig planering, som vanligt! men blev ganska lyckad ändå. började med att på morgonen då hästarna egentligen skulle klippas blev ju inte av, men åkte istället och tränade lite i trolleholm. finns ju åsikter att tillägga där, men nej det struntar vi är, syskonen emma och ebba förstår! "hur fan kan man tro man kan komma och göra hur man vill när de finns andra som tränar där, men bara för de tror de har någon vip biljett, så visst funkar det" usch, trött på hästfolkets attityd! MEN SOM SAGT, sen fanns de ju en massa annat som också hände igår. planering som inte var så bra upplagd ledde till att jag fixade mig här hemma och sedan körde jag och mamma och hämtade en stycket lina. efter de blev vi körde in till eslöv, för att förfesta hemma hos vadde! ja, och vad ska man säga om de? längesen man träffade killarna som var där, men paniken till tågen "tog över de roliga". efter att ha dansat och värmt upp lite där så kilade vi och tog ut pengar, tryckte biljett och sedan SATT och väntade på ett försenat tåg! 23.36-->23.55, sinneskallt också! uschusch, men när vi var framme i malmö var de ännu en liten stund att sitta, vilket fick ett visst humör att dras ner. efter allt detta så hoppas man ju på en kul och galen kväll inne på deep, icke! visst hur fint som helst där, men folket, nejtack! jag och lina stack där ifrån lite över ett, då vi kanske hann vara där i max 45 minuter. men vi hade roligt ändå, blev en hel del prat på stor torget med lite vänner som jag inte kände, men trevliga! tillslut kom min supersnälla mamma och hämtade oss i kylan, eftersom tågen till eslöv går sådär klockan 04.53 på morgonen, ...! blev en lång bildfärd, men lina, sammi och tahir kom hem iaf.
  Nu kände jag att detta blev väldigt långt och detaljierat, så dags för mig att smutta vidare på min smutti och sedan göra mig i ordning för at först besöka FTV i Bjärred på en vanlig koll och sen till Malmö för att sätta på mitt hatobjekt! 
bild sen spex i nian, carolina, jag och tanden som inte ska finnas om ett år!
bild sen spex i nian, carolina, jag och tanden som inte finns om ett år.


/linathelin


Kommentarer
Postat av: Ebba

Aw, Lina !

Det kanske inte är så roligt att ha tandställning, men det kommer att få riktigt fina tänder när du tar av den efter 1 år !!!

Snyggggging !<3

Usch, vissa hästmännsikor är inte riktiga friska känns det som !<3

2010-11-04 @ 15:21:00
URL: http://ebbathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0