!!!

åh vad mina planer för kvällen gick ut för! sammis buss gick inte, vilket betyder att han inte kom. blev riktigt arg. Sminkade därför ebba för att tänka på något annat. Maxade volymen och shakeade loss på mitt rum.
Just nu sitter jag och planerar för morgondagen, hoppas på att de kan gå som det ska. Träffa chassisen blir det iallafall och lite senare ett tandläkarbesök i Bjärred.
Har suttit och lyssnat på musik hela kvällen. En sak jag alltid tyckt, men som jag har kommit fram till är extra smaskigt är när killar kan dansa! Det är den där "lilla" grejen som är så charmig. Killar som tycker de är gay och kunna dansa kan redan nu gräva ner sig någonstans, för de är bara avensjuka.

love it!
/linathelin; nu blir de film med ebbisen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0