ingen rubrik alls idag

solade från tio imorse till lite över tre. lämnade pappsen i kävlinge innan vi skulle vidare till min tandläkare. Han skulle till London idag. Tandläkarbesöket gick iallafall bra. Hann hem snabbt om och fixa mig lite, för att sedan möta upp en stycket carro i lund. Bestämde oss för att åka till malmö istället. Blev chinabox och lite mys vid kanalen.
Åkte hem med syster emma som hämtade mig i eslöv. Stort hjärta till dig syster!
Sen de jag kom hem har jag suttit i min säng och pratat massor med emma. Kom precis ur en låååång dusch och nu hade jag tänkt lägga mig. Är dock inte trött, lite jobbigt. Får se om jag somnar till en film eller något.  Godnatt,
/linathelin


Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2011-04-20 @ 18:09:54
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0