Klippotek Tre H - Dag 1

hallåja!
Ska faktiskt inte hacka på mig själv pga att uppdeteringen är kass .... för jag känner att här skriver jag när jag har lust och tid. För tillfället händer det ganska mycket i mitt liv, så blir mindre tid för dator och andra nördleksaker.

Kan iallafall berätta om vad som står på ... Denna veckan har jag APU, befinner mig på en frisörsalong i Eslöv som heter Klippotek Tre H.
I måndags vaknade jag hos sammi och gick till praktiken vid nio tiden. Hände inte så mycket här första dagen, utan vi flätade lite på dockor, sminkade varandra (jag & malin). Slutar vid sex tiden varje dag. Skulle egentligen dansa house, men icke blev det! Fick ett sms från pojken " skippa dansen, så går vi ut och äter och firar våra sju månader" .... kan säga att jag skippade dansen direkt och vi tog oss istället till malmö. Jättemysigt , var en fin solig kväll , det hade varit MFF:s första match och de vunnit. Alla uteserveringar på Lilla Torg var fyllda och vi lyckades sätta oss på Pronto, mycket mysigt.
Efter några timmar i malmö åkte vi hem tilll honom och såg på big brother (mitt hatobjekt) och sen nanna.
/ linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0