mitt i veckan

den vanliga dryga onsdag har jag tagit mig igenom! Hade som tur en bra avslutning på skoldagen, killar som föreläste för oss om privat ekomoni eftersom vi jobbar med området ekonomi just nu. Efter skolan mötte jag sammi och gjorde lite saker i stan sen åt. Hann vara lite hos honom innan jag skulle dansa , LA style.- Dansen gick mycket bra idag, klara med all koregrafi, nu ska den bara köttas!
När jag kom från dansen åt jag, satt vid datorn och dansade sedan till musik non stopp på mitt rum i ca 1 timme. Där efter gjorde jag lite magövningar. Måste börja ta tag i min träning ... iallafall röra på mig så inga kakor eller annat gott lägger sig på magisen.
Natti, nu ska jag be mamma klia lite på min rygg!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0