mycket på en och samma gång!!!

oj oj oj, nyss såg min helg ganska mörk ut. Men inte längre!
Har haft en del i skolan de här två dagar, så har inte haft tid med bloggen.  Argumenterande tal, muntligt np i engelska, ekonomi och lite sånt kul .... Men som sagt, ikväll har jag dansar LA style vilket var mycket skoj idag. Vi är snart klara med vår andra dans.
Imorgon blir det ingen skola för min del, utan jag åker nämligen till Ystad Saltsjöbad med stora systrarna. Min och Jennys 20 års present till Emma. Ska bli så skönt att bara koppla av. Perfekt för mig just nu, som sover så dåligt pga mina drömmar.
Helgen blir de både utgång och jobb :) äntligen händer någonting!
Nu ska jag inte skriva mer här utan istället gå och lägga mig. Solade faktiskt idag, skönt!
Godnatt,
bild från förra helgen
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0