snabb uppdatering!

tog ett tag för mig att skriva här igen ..... men mycket har hänt och gjorts om dagarna iallafall!
Sist jag skrev här skulle jag lägga mig o somna till film. Inte nog med de, för klockan sex på morgonen kommer lilla sammi in på mitt rum och stänger av min dator, släcker lampan o ger mig en godnatt puss! Mysigt. Vi vaknade upp på tisdagen och var hela dagen hos mig. Vid sju tiden åkte jag till dansen för att dansa två timmar. Ganska drygt och speciellt när luftkonditioneringen inte funkar uppe i studion ....
Igår var det onsdag och jag hann en sväng in på Lindex med mamma, jenny och axel. Blev en tröja, trosor och en ögonbrynspenna till moi. Därefter körde jenny mig till sammi, där jag spenderade 3 timmar genom att städa hans rum!!!! Blev mycket fint tillslut och dessutom flyttade vi runder på lite möbler, lina gillar! Runt fem tiden skickar lilla chasse ett sms, tog direkt tåget från eslöv o mötte henne i malmö. Blev några timmar på Pizzahut, jättegott måste jag säga. Åkte inom hemmakväll innan vi tog bussen hem o nannade hos mig. Färgade emmas hår o såg en film innan vi la oss.
Idag har dagen bestått av sol, sol, sol, sol, sammi, dans, duschen & tillslut nuläget, då jag ska nanna!
Hoppas ni alla njuter lika mycket av solen som jag gör, imorgon väntar 21 grader!!! Natti.
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0