trädgårdsmästarna

dagen startade klockan åtta i sängen av att det var dags att ta sig till "jobbet". Jag och Malin har gjort en frym insats idag och tjänat en del pengisar. " Det var visst mer än vad jag trodde" heh, ungefär så resonerade vi när vi äntligen var klara vid fyra tiden. Jobbade mellan halv elva och fyra, mycket härliga soltimmar (stod i t shirt).
Jag var hemma vid sex tiden igen och bytte kläder för att springa och promenera en runda. Tog en lång runda för behövde tänka över en del problem. Kom hem till god mat iallafall och därefter väntade duschen.
Igår blev det inget inlägg. Sov hos sammi natten mellan torsdag och fredag. Hade skola, hantverk (manikyr) och idrott (gym). Efter skolan blev de en massa tågförseningar pga ett träd som väldt .. fick bli en snabb fika med hanna i lund. Handlade med mamma och sen körde hem för att fixa mig inför strandbaden. Åkte dit med sofia, har inte så mycket att säga om den kvällen ..... det bästa var nog nattmaten på mc med sofia, mamma och sammi.
Sov två timmar inatt, skööönt!
Nu har jag fixat mitt rum för att somna till film, önska jag kunde göra det med någon bredvid mig. "Godnatt älskling"
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0