allt på en gång

nu står jag och väntar på bussen samtidigt som jag hinner andas... Morgonen började med frukostfika med klassen på espresso house, sen var vi på studiebesök på Hipp / Malmö stadsteater där vi fick se hur allting ser ut bakom scenen osv. Vi fick se när de satt och gjorde peruker , klänningar och andra kläder de sytt. Väldigt intressant! Därefter sprang jag på ett möte som jag inte ens visste var gatan låg, men hitta tillslut. Vi planerade hur visningen på Hilton ska se ut, bestämde hur modellerna ska stylas och sådär. OCH NUU, väntar jag på bussen till Lund. Ska till John Bauer gymnasiet och prov sminka deras modeller inför en modevisning de ska ha på luciadagen den 13/12. Spännande hur det blir,
Nu fryser mina fingrar ihjäl, så dags att lägga ner den och istället vänta in resten av tjejerna! Puss
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0